Friday 3 June 2011

Tequila fiesta + Naoko

Förra helgen åkte jag ner till Stockholm för att träffa en av mina bästa vänner från Japan. Naoko är flygvärdinna för Qatar airways och hade äntligen fått en flygning till Arlanda!
Jag åkte ner på lördagen och Naoko skulle komma på söndagen, alltså hade jag lite tid över. Och bra timing som jag hade så hade Brajjan teqila fest precis den helgen! Jag mötte upp med Maria och gick på stan, sen drog vi vidare till Solna där även hon bor och vidare på festen.

/T/ First of all I'd like to apologize for my bad english. Anyways, last weekend I took a trip down to Stockholm. I was meeting up with one of my best friends from Japan, Naoko, on sunday and went to a tequila party at a friends house on saturday./T/


 Tequila shots
Haha don't i look hot?
Love that Linn just happend to dance by in the background.

På söndagen gick jag runt lite på stan och sen på eftermiddagen gick jag till Sheraton där Naoko bodde. Mötteäven upp med Maria där, sen tog vi tunnelbanan till söder och åt middag på ett café där. Vi vandrade mest omkring och pratade, drack lite te och så. Alla affärer hade ju tyvärr hunnit stänga, men det var riktigt kul att träffa Naoko igen, det var två år sen sist! Precis två år sen jag åkte hem från Japan nu, galet!

/T/ Sunday, I walked around in some shops on the day and met up with Naoko and Maria in the afternoon. We ate dinner at a café and just walked around and talket until it was night time. I can't believe it's been two years since I left Japan and last saw Naoko allready! Two years, crazy! Luckily she's a flight attendant now, so she managed to get this flight to Stockholm, so happy! /T/
 Maria och Naoko
Don't I look super smart in this picture? hahaha

No comments:

Post a Comment