Monday 20 June 2011

Orange

Guess what? Jag bestämde mig för att bleka håret hemma ändå. Och alla vet ju att det är en bra idé, right? Not..
Men jag har ju inte direkt råd att betala typ 1500 för att slinga det, så jag får försöka jobba bort det här jag fick nu. För nu är det orange! Igen! Yaaahay! Haha XD Blir kul att gå på jobbet imorn
Och nä, jag tänker nog inte lägga upp en bild på fanskapet än

Guess what? I decided to go a head and bleach my hair at home. And we all know that it always turns out great, right? Not.. But i really can't afford spending like 150 euros at a salon to put in some highlights, so i just have to try nd work with this. Because now it's orange! Again! Yaaahay! Lol XD Work's gonna be fun tomorrow
And no, i will not post a picture of this crap yet

No comments:

Post a Comment