Wednesday 15 June 2011

Latest bought

Jag kunde inte låta bli att handla på mig en par saker när jag var i stan förut. Jag borde verkligen försöka spara det jag tjänar, men den här månaden var det svårt! Haha
Skulle ut på en springtur ikväll hade jag tänkt mig, men nu hittar jag inte min ipod! D: Var är den??

I just couln't resist buying a couple of things when i was in town earilier. I know i should save the money i earn, but it seems impossible this month!
I was gonna go for a run tonight, but i can't find my ipod! D: 

50% off at Monki!


My boyfriend bought me these when he was in New York! :D
Crappy picture, but we all know how converse looks like right? ^^

I had also ordered some stuff that came last week.

2 comments:

  1. älskar topparnaaa <3

    alltså den boken är så lame :( du kanske gillar den mer än jag men den var inte så 'haruki' eftersom han ba babblar om sin träning typ. man ba durp.
    ...hoppas jag inte sabbade nåt nu XD

    ReplyDelete
  2. hahah ja men det var typ det jag tänkte när jag läste om den också! XD men jag var tvungen att köpa den ändå :>

    ReplyDelete