Thursday 23 June 2011

Corazon

Jag och Maria tog och cyklade iväg till Brunkullan ikväll som hostade Club Corazon på uteserveringen. Mötte upp med lite folk där och tryckte in oss på de stolar som fanns ^^ Jag bestämde mig för att dra hem strax innan elva dock, blev inget dricka för mig då jag har typ 0 kr kvar denna månad och ska jobba imorn. (Börjar visserligen 11 men jag kan ju skylla på det hehe) Maria tog massa "fina" bilder ikväll, men inga jag kan visa tror jag XD haha
Jag tog en på mig själv på väg hem iaf, ganska ljust för att vara elva på kvällen! Fint det 

Me and Maria took our bikes and went into town to this place called "Brunkullan" who was hosting Club Corazon this evening. Met up with some friends and hung out for a while. I decided to call it a night before eleven though, i wasn't drinking because i have no money left this month and i'm going to work tomorrow. (Not until eleven, but i'll use it as an excuse hehe) Maria took a lot of "nice" pictures tonight, but none that i can show you i think XD haha
I took one of myself when i was going home, pretty bright outside to be 11pm! I like it  

My hair looked like shit, but i didn't have time to style it before we left!

4 comments:

  1. Jag tycker du bord lägga upp den förvirrade poseringsförsök-serien. Så fint! :D

    ReplyDelete
  2. hahah kanske får ta och göra det sen XD

    ReplyDelete
  3. alltså du är så jobbigt snygg. måste nog post:a dig på gyarusecrets så att du får mer attention för du är 10000 gånger bättre gyaru än 90% av dem jag ser där. <3

    ReplyDelete
  4. awww vad söt du är :3 men jag tycker nog att det är du som är den jobbigt snygga! ;) hahah fatta vad de skulle hatea på gyarusecrets! XD

    ReplyDelete