Saturday 28 January 2012

In Lund

Jag har inte dött, bara inte haft några bilder och så att lägga upp. Jag är i alla fall här i Lund då då och snyltar hos Ninlil. Vi har ätit massa, varit på stan, kikat på lite film och serier och varit hem till några av hennes kompisar. Vi har även varit på universitetet en par gånger, det är alltså därför jag är här. Jag försöker få komma in på en kurs i efterhand trots att den redan börjat. Och det har verkat ganska ljust men tyvärr får jag aldrig nåt ordentligt svar. Så jag hoppas jag får det på måndag så jag vet om jag kan stanna eller om det blir till att åka upp till snön igen.

I'm not dead! I just haven't had any pictures and such to post. I'm still in Lund anyways, staying at Ninlil's place. We've been eating a lot, done some shopping, watched movies and tv-series and visiting some of her friends. We've also been at the univeristy a couple of times, that's why i'm here actually. I'm trying to get in to a course that's already started. It seemed like it was fine, but i haven't had a final answer yet, so i'm hoping i'll hear about it on monday so i know if i can start or if i have to go back home to the snow again.

Made pizza on the night i got there!
Ninlil!
The day before yesterday we made omurice
It was gooood :3

I want that cat pillow! KamKam <3
Also made brownies with peanut butter and peanuts

Couldn't resist buying these cute bowl thingies!
The big one was on sale and the two small ones were only 29 kr a piece :D

1 comment: