Monday 31 October 2011

Nelly.com?

Jag hittade ett par skor jag absolut ville ha på Nelly.com. De såg ut som Acne pistols i princip (har inte råd med äkta!) så jag slog till på dem. Leveransen från Nelly ska vara mellan 1-3 dagar, men så såg jag att skorna blev slutsålda innan min leveransstatus hade uppdaterats. Så jag skrev till kundtjänst och frågade om det kanske hade blivit når fel och de egentligen var slutsålda? 
Svaret jag fick var "Ordern är skickas men Vi kan dessvärre inte garantera ett exakt leveransdatum då det har med postgången att göra men i regel tar det 2-3 arbetsdagar från det att du mottagit leveransbekräftelsemejlet från oss."
Men så idag fick jag ett mail om att de var slutsålda hos leverantören och det upptäcktes först vid plockning av mina produkter. Så de var ju knappast skickade? Dålig stil tycker jag att skriva det när de uppenbarligen inte kollade hur det stod till egentligen. Har läst om mycket folk som haft problem med Nelly tyvärr, finns ju mycket fint man skulle vilja beställa.. 

I don't wanna write all of that again lol.. But basically i ordered some shoes (looks like Acne pistols sort of) that sold out even though they told me at the support that they had sent them already. I'm really annoyed by the bad service! Shouldn't they have a better webpage that updates automatically when something runs out? Gaaaaah



No comments:

Post a Comment