Wednesday 20 July 2011

Last week?

Vad ska jag börja med? ^^ Jag sa upp mig från mitt jobb i måndags, så det här lär kanske vara sista veckan jag jobbar där. Det var inte för att jag inte trivdes där, men det var helt enkelt för lite timmar, och jag kan inte bo och snylta hos farfar i all framtid heller! (Nu kommer jag göra det hos mina föräldrar istället haha XD )
Är det nån som har ett jobb på 75% eller mer, så tveka inte att höra av dig! lol
Nä men jag borde verkligen försöka komma på vad jag vill göra! Hur nu det ska gå till


So.. i quit my job on monday, so i guess this might be my last week working at that place. It's not that i didn't like working there, but the hours just wasn't enough, and i can't keep on living for free at my grandfathers place for ever! (now gonna be living for free at my parents house though haha XD )
If you have a job for me that is 75% or more, please contact me! lol
No but seriously, i really should figure out what i wanna do!


Sen sist jag skrev har jag hunnit hänga med massa kompisar, haft min pojkvän på besök över helgen och sett midnattspremiären av Harry Potter! :D ;_; (Är man glad eller ledsen över det..?)
Som vanligt har jag inte tagit några bilder, sorry! Ska försöka komma ihåg det  

I've hung out with a lot of friends since last time i wrote, my boyfriend came to visit me this weekend and i saw the last Harry Potter movie on the midnight premiere! :D ;_; (happy or sad? i don't know..)
But i've been real bad using my camera as usual, sorry about that!


I'm trying not to do any shopping, because i really want to afford new extensions







No comments:

Post a Comment