Tuesday 12 July 2011

Cancelled my weekend plans

Yep, eftersom jag blev sjuk natten till torsdag, och bara sämre och sämre var jag tvungen att ställa in alla mina planer för helgen som var. Vilket sög, eftersom det just denna helgen hände massor av olika saker och var jättefint väder haha. Jag vet inte om jag lyckades dra på mig matförgiftning eller vad tusan det var, men jag sjukskrev mig i fredags och blev bra till söndan iaf. 

Mamma hämtade upp mig så jag kunde hänga på dem ut till stugan och få mig lite mat iaf, så det var ju skönt.

Yep, since i got sick the night before thursday and only kept getting sicker and sicker, i had to cancel all my plns for this past weekend. Wich sucked, since i had a lot of stuff planned and the weather was great haha. I don't know if i got food poisoning och what the hell it was, but i called in sick from work on friday and managed to get well on sunday

My mom picked me up on saturday so i could come with them to our summer place (lake house, cabin, whatever it is..) and get some food, so that was nice. 

i'd just been in the shadow, that's why i had goosebumps ^^

Could eat again on saturday, so i had me some strawberry pie :3   

 

No comments:

Post a Comment