Sunday 8 September 2013

Last week at home + Linnéa!

Om en fem timmar går mitt tåg mot Gävle där jag kommer spendera några dagar innan jag åker vidare till Lund. Om en vecka bär det av till Japan!
Har varit riktigt nervös idag, vilket jag inte brukar. Men nån gång kommer det väl ^^
I veckan har Linnéa varit och hälsat på mig, det var så himla kul att hon kunde komma hit en sväng innan vi båda åker iväg igen!

In about five hours my train for Gävle leaves, i'm going to spend a couple of days there before i take the train to Lund and then in a week i'm off to Japan!
I'm normally not nervous, but i've been really stressed today. 
This week Linnéa has been here visiting. It was so great that she was able to come visit for a few days before we are both off again!

Vi åkte in till stan för lite shopping och passade på att äta langos!
// We went into town for some shopping and ate langos as well!
Och så var vi ju tvungna att fika lite också ^^
//And of course we had to visit a café as well ^^

The weather's been really nice all week!
Driving home from town
We have really nice flowers in our garden now :3
My friend is an angry bird!! :O



Nu ska jag läsa en par kapitel och kanske försöka sova en timme eller två innan det är dags att bege sig!

Now i think i'm gonna read a couple of chapters before trying to get an hour of two of sleep before i have to get going!

No comments:

Post a Comment