Thursday 10 May 2012

Botaniska trädgården - Botanical garden

I söndags vandrade jag och Ninlil iväg till Botaniska trädgården eftersom det var så himla fint väder ute. Jag lovar att jag ska skriva om annat än blommor framöver! Haha.. men jag själv känner mig väldigt oinspirerad stilmässigt för tillfället, och är väldigt betagen av hur fin våren är här nere! Så ja.. stå ut ett litet tag med alla blommor ;)

Last sunday me and Ninlil wandered away to the Botanical garden since the weather was so great. I promise i'll take pictures of something else other than flowers soon! Haha.. But i really have no inpiration for looks at the moment, and also very mesmerized by how beautiful the spring is down south! So yeah.. Bare with me and all the flowers just a little longer ;)


On my way to school

Welcome to the botanical garden ^^







Also went to lunch with my class mates, tried to take photos because i thought it would be nice to have
But seriously, i'm not good at capturing faces nicely haha XD so this is it from that lunch / coffee break
And then the fall came? haha
Shoes in a tree yup yup
Idag var faktiskt min sista dag i skolan för denna terminen. Så tidigt! Jag har sluttentor nästa vecka, den muntliga med ett tal på tisdag och så resten på fredag. Så jag måste verkligen försöka plugga massor nu!
Men imorn måste jag iaf färga håret.. Sen kanske det blir inflyttningsfest på kvällen och bio på lördag om Ninlil mår bättre (Hon är sjuk nu ;_;) Dark Shadows!

Today was actually my last day in school for this semester, it's soo early! I have my finals next week, speaking final exam on tuesday and the rest on friday. So i really need to study a lot now!
But tomorrow i also have to color my hair.. And, we might be going to a house warming party in the evening. And also movie time on saturday, if Ninlil is feeling better (she's sick ;_;) Dark Shadows!

No comments:

Post a Comment