Wednesday 21 March 2012

A very smooth exit

Idag hade vi kanji- och ordtest eller vad man ska kalla det, som vi har varje onsdag. Jag hade inte pluggat nåt inför den här veckan så därför blev jag klar näst först av alla i våra grupper. Jag såg att Angelika hade lite problem att ta sig ut genom dörren, så jag tänkte jag skulle smyga ut och prova öppna den lite smidigt. Ser inte att man måste trycka på nyckelknappen innan, och vad händer? Larmet börjar tjuta jättehögt. Såklart. De blev nog pigga på testet iaf! Det var bara att vinka lite fint, "Japp, jag går nu!". Jag blir ibland förvånad över min smidighet haha

Today we had a kanji and vocabulary test as we have every wednesday. I didn't study for the this weeks though so i finished almost first in our groups. I saw that Angelika had some trouble opening the door when she left, so i thought i was just gonna go and try to open it smoothly and sneak out. Only that i didn't see that you have to push a button with a key on it to open the door. So what happens? The alarm goes off, reeeally loud. Of course. I guess i really woke up the others in the class though! I just had to wave a little nicely "Well, yeah so i'm leaving!". I'm sometimes amazed about my own awkwardness haha

4 comments: