Tuesday 6 August 2013

Hanging out

Åh jag ligger efter med uppdatering som vanligt. Men jag tänkte slänga in lite bilder från de senaste två veckorna nu. Det var krogstråket inför Storsjöyran, så jag var ut en par kvällar där. Sen var jag även ner till Christopher då både Richard och Ninlil kom och hälsade på denna gång. Richard var hemma från Florida en par veckor där han jobbar som helikopterpilots instruktör, så himla kul att ses efter två år!!

I'm really behind in my updates again. But i thought i'd post some pictures from the past couple of weeks. I've hung out with friends up here, and also went down to Christopher's place, and this time Richard and Ninlil also came to visit. Richard was back in Sweden for a couple of weeks, he lives in Florida where he works as a helicopter pilot instructor (maybe not the right term but). It was so great to see him after two years!
Jag och Anneli gick ut en kväll. Jag är glad att mitt hår börjar vara i bättre skick så att det faktiskt blir naturligt lockigt.

Me and Anneli went out one night. I'm kinda happy that my hair is finally in better condition and is starting to get natural curls again!
Jag hade kvar ett rör med såpbubblor från Annelis systers bröllop som vi förstås var tvugna att använda!

I still had a package of soap bubbles in my bag from Anneli's sister's wedding, so we had to use those !

Jag hade på mig mina nya katt-tights :3
I wore my new cat tights :3
Kvällen därpå gick jag ut med dessa tjusiga tjejer. Lina, Malin, Julia och Hanna

The next night i went out with these lovely ladies. Lina, Malin, Julia and Hanna
Here's Richard, Christopher and Robin!
Vi spelade minigolf en dag, vädret var otroligt och jag förlorade även denna gång.

We went out and played mini golf one day, the weather was amazing and i lost yet again.

That's it for tonight! I'm gonna try to update more frequently.. I'll try..
Oh, and btw, i got a scholarship for my year in Japan!! I'm sooo happy. Can't wait for september to come!

No comments:

Post a Comment