Sunday 3 March 2013

My weekend

Wow, det är redan mars, galet! Ska försöka att inte bli stressad när jag tänker på det, utan vara glad att våren snart är här!
I fredags var jag ut och tog en par drinkar med Malin och Yuta, som är och hälsar på Malin från Tokyo för tillfället. Det var himla trevligt!

Wow, it's already march, that's crazy! I'm gonna try to not get to stressed out about it, but be happy that spring is finally on it's way!
Last friday i went out with Malin and Yuta, who is here visiting Malin from Tokyo right now, for some drinks. It was a lot of fun!



Sen igår gick jag och Julia på bio och såg Silver linings playbook (eller som den fantastiskt bra svenska översättningen "Du gör mig galen!"....) Det var en himla bra film iaf! Fin och rolig.

Then yesterday me and Julia went to the movies and watched Silver linings playbook (they translated the title into "you drive me crazy!" in Swedish...) I really loved the movie. So much fun, and really lovely as well.


Idag borde jag ha pluggat massor massor, men jag har kört fast och vet inte vad jag håller på med. Så jag hoppas jag får svar från min handledare imorgon. Jag tog och gick ut på en promenad i solen istället! Fantastiskt.

Today i really had to study, but i'm stuck and have no idea what i'm doing at the moment.. I went out for a walk in the sun instead!

That amazing feeling when you can wear converse and walk on dry ground! :O
It still looks really boring outside buuut...
I saw flowers!!! :D
 

No comments:

Post a Comment