Friday 19 October 2012

Autumn

Nu är det verkligen höst! Och det har varit en väldigt regnig sådan. Fast det har ju inte snöat iaf som det har gjort hemma hos mina föräldrar! Idag var det dock riktigt varm, runt 15-16 grader. Jag hade min taltenta idag, vilket gick sådär. Resten av tentan skriver vi på lördag, mellan 14 - 19. Sen blir det fest! Det blir lagom sådär efter det här känner jag.
Tänkte bjuda på lite höstbilder jag tagit här i Lund på sistone.

Fall is really here now! It's been raining a lot, but atleast it hasn't been snowing down here like it has at my parent's place. Today was a really nice day though, quite warm also. I had my oral exam today, it didn't go great. We have the rest of the exams on saturday, yay.. But after that it's party time! Think i need that after this.

Here are some autumn pictures i've taken recently.





Har även flyttat det mesta av mina saker till den nya lägenheten,
tror jag ska flytta in officiellt imorgon eller efter tentan kanske.


Also moved almost all of my stuff to the new apartment.
Think i'm gonna move in officially tomorrow, or after the midterms maybe
Den fluffiga tröjan jag köpte för ett tag sen! Så mysig

The fluffy sweather i bought a while back! It's so nice
Och jag bestämde mig även för att åka och hälsa på Linnéa i Bristol på onsdag! Woho

Oh, and also, i decided to go visit Linnéa in  Bristol next wednesday! Woho
Och eftersom jag älskar universitetsbiblioteket, så kommer här en till bild!

And since i love the Uni's library. here's another picture of it!

Nu ska jag sova, och imorgon blir det till att försöka trycka in lite mer inför tentan.

Now i'm off to bed. And tomorrow i'm gonna try to jam some more info in before the exam (Feels like this became a really strange sentence...)

4 comments:

  1. Beautiful photos! >u< Fall looks so pretty there~

    ReplyDelete
  2. The autumn colors are beautiful here!~
    So pretty! :)

    www.colorfulexistence.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love autumn, it's so nice :) But now it's all brown haha

      Delete