Wednesday 14 December 2011

December 13 - Lucia

Eftersom det var Lucia idag ville jag få lite julstämning. Jag är ju lite (hrm) av ett julfreak, och nu börjar det ju närma sig! Har lite panik över julklapparna dock, har knappt fått till några alls. Men jag ska in till stan på torsdag, så jag hoppas jag hittar lite då.
Idag har jag kikat på lite julfilm, planerat bakning, gjort julkort och självklart ätit lussebullar och druckit glögg!

Since today was Lucia, i wanted to get in some christmas feeling. I'm a little (hrm) bit och a christmas freak, and it's really closing in. I'm a little worried about the presents though, since i haven't been able to get almost any yet. But i'm going into town on thursday so hopefully i'll find some then.
Today i've been watching some christmas movies, planned my baking, made christmas cards and of course, eating saffron buns and drinking glögg! (mulled wine)



We've gotten some snow the last couple of weeks!

I'll update about our weekend tomorrow i think!
Night!

No comments:

Post a Comment