Wednesday 21 September 2011

Hair disaster

Såå.. jag hade fått ganska mycket utväxt och bestämde mig för att prova en sån mousse-hårfärg som jag blivit tipsad om. Jag tog den näst blondaste, radient golden blond.. vet inte riktigt varför haha. Hur som helst! Nu har jag typ askblondt /mörk blondt hår, vilket skulle vara okej eftersom det är det jag har naturligt. OM, det inte skiftade i GRÖNT! Jag ser hemsk ut! Och jag som ska ut i helgen och till Malta i slutet av nästa vecka. What to do ;_;

Soo.. since my roots were showing quite a lot i decided a coloring was needed. I tried out this new mousse hair color wich i had been recommended, it was called "radient golden blond". Yeah right.. Now my hair is like dark ash blonde with hints of green in it! It really looks terrible. And i'm going out this weekend and going to Malta next week! What to do ;_;

No comments:

Post a Comment